Vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lucas B - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lucas B - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Snoetje

Blijf op de hoogte en volg Lucas

26 Februari 2015 | Nederland, Eindhoven

Voor iedereen die nog niet op de hoogte is; Ik ga een jaar rondreizen door Zuid-Amerika. Aankomende zondag vlieg ik samen met mijn grote liefde Harm naar Chili om samen het één en ander mee te maken. Op dit reisblog zal ik, als de tijd dit toestaat, af en toe wat leuks schrijven over de magische avonturen die we hebben meegemaakt.

  • 26 Februari 2015 - 21:56

    Michel:

    FIRST!

  • 01 Maart 2015 - 17:28

    Nabil:

    Dope! Ik heb je Blog gevonden!
    Een hele goede reis, veel plezier en kom goed terug! We hebben nog een stapavond staan! hahaha
    Ciao!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Whoopshadoop

Één en al magie.

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2015

Vertrek
Lucas

Jaartje weg, waarheen weet niemand.

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 608
Totaal aantal bezoekers 1654

Voorgaande reizen:

04 Februari 2015 - 01 Maart 2016

Whoopshadoop

Landen bezocht: